Customer Care Representative

Customer Care Representative

Customer Care (CC in vervolg) is een afdeling binnen het sales apparaat dat zich voornamelijk bezig houdt met het ondersteunen van de accountmanagers. Hier onder in het kort de functieomschrijving voor de Customer Care Representative.

Kernverantwoordelijkheden:

  • Het CC team bestaat uit vier medewerkers en wordt aangestuurd door de Customer Care Manager. In deze functie rapporteer je direct aan hem.
  • Je vervult een administratieve spilfunctie in het hele verkoop – en inkooptraject. Hierbij ben je een belangrijk en kritiek onderdeel van het Sales Team.
  • Je bent op een prettige wijze commercieel ingesteld en weet klanten, in samenwerking met de accountmanager, efficiënt te bedienen en beheren.
  • Met je flexibiliteit en ‘can do’ attitude kan je de veranderlijke en veeleisende omgeving het hoofd bieden.
  • Je bent je bewust van het actuele informatiebeveiligingsbeleid en acteert ernaar.
  • Melden van informatiebeveiligingsincidenten.

Werkzaamheden:

  • Het commercieel ondersteunen van accountmanagers.
  • Het ondersteunen van salestrajecten van leads tot orders, inclusief nazorg zowel bij klanten als intern.
  • Bestaande relaties in samenwerking met accountmanagers verder uitbouwen.
  • Projecten opzetten en uitvoeren ten behoeve van de standaardisatie en procesverbeteringen.
  • In samenwerking met andere afdelingen issues oppakken en oplossen.
  • Administratieve werkzaamheden horende bij de ondersteuning aan sales en andere departementen binnen de Proact familie.

Kwalificaties:

  • Zelfstandig, zelfsturend, initiatiefrijk, gedreven, flexibel, ondernemend en stressbestendig.
  • Goede sociale vaardigheden.
  • Financieel, economisch en commercieel inzicht.
  • Multitasker die grote lijnen herkent en oog heeft voor details.
  • Tijdens diverse werkzaamheden toch het overzicht kunnen bewaren en gestructureerd te werken.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Uitstekende kennis van het office pakket (Word, Excel en Outlook).
  • Kennis van Salesforce is een pré.
  • Fulltime beschikbaar (40 uur) op kantoor.
  • Aantoonbaar commercieel HBO(+) werk en denkniveau.
  • Een verklaring van goed gedrag (VOG) is een vereiste.

Voor meer informatie bel je Edgar Manuel via 06-33204030. Direct solliciteren kan via leukebaan@peopleware.nl.